Bestellen

Stap 1: Selecteer het gewenste product.

Stap 2: Selecteer de juiste kleur, maat en het juiste aantal.

Stap 3: Druk op knop bestel.

Stap 4: Heb je al je gewenste producten die je wilt? Druk dan op bekijk winkelwagen.

Stap 5: Heb je een kortingscoupon? Vul deze dan in, dan wordt je korting automatisch berekend.

Stap 6: Selecteer de leveringswijze.

Stap 7: Kloppen alle producten die in de winkelwagen zitten? Druk dan op afrekenen.

Stap 8: Vul de factuurgegevens in. Als u een account aangemaakt heeft, dan wordt automatisch uw opgegeven adres ingevuld in deze factuurgegevens.

Stap 9: Moet de bestelling verzonden worden naar een ander adres? Vink deze optie aan en vul de gegevens in.

Stap 10: Selecteer de gewenste betaalmethode en druk op bestelling plaatsen om de betaling te voldoen en de bestelling af te ronden.

Je bestelling is nu afgerond. Je ontvangt nu een bevestiging van je bestelling per e-mail. Wanneer je bestelling verstuurd wordt, krijg je een tweede bevestigingsmail waarin vermeld wordt dat je bestelling verstuurd wordt en wanneer deze afgeleverd wordt.

Nadat wij uw bestelling opgestuurd hebben, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. In deze mail staat een 3S code van uw pakket. Deze 3S code kunt u invullen op de pagina Track & Trace van PostNL. Op deze pagina wordt dan de huidige status van uw pakket vermeld.

Je kan je bestelling annuleren tot het moment dat je bestelling door ons is verwerkt. Als je een bestelling annuleert hoef je hiervoor niet te betalen. Je ontvangt zo snel mogelijk het bedrag retour op de rekening of creditcard waarvan wij de betaling hebben ontvangen. Hiervoor krijg je altijd nog een e-mail ter bevestiging van.

Om een bestelling te annuleren kan je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan je doen door middel van een mail naar ons te sturen. Dit kan door op de site te gaan naar direct contact. Door de velden in te vullen en het te versturen, wordt er een mail gestuurd naar ons.

Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 16:00 worden dezelfde dag nog verstuurd. Hierdoor zal je de bestelling de volgende dag ontvangen. Bestellingen na 16:00 worden de volgende dag verwerkt en zullen hierdoor dus een extra dag in beslag nemen om verstuurd te worden.

Betalen

Wij accepteren de volgende betaalmethodes:

– iDeal
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.

– Creditcard
Je kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express. Wij werken met een uitgestelde creditcardbetaling. Het bedrag wordt pas afgeschreven als jouw bestelling verzonden is.

– Mister Cash (België)
Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de  fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.

– Sofortbanking (Duitsland)
Duitse klanten kunnen gemakkelijk betalen door middel van Sofortbanking.

De betaling van je bestelling wordt vrijwel direct verwerkt.

Helaas is het niet mogelijk om achteraf te betalen.

Verzenden

Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 16:00 worden dezelfde dag nog verstuurd. Hierdoor zal je de bestelling de volgende dag ontvangen. Bestellingen na 16:00 worden de volgende dag verwerkt en zullen hierdoor dus een extra dag in beslag nemen om verstuurd te worden.

Voor het verzenden van de bestelling worden de volgende kosten in rekening gebracht:

– Thuis of op een ander adres laten bezorgen:                                  € 4,99

* Bovenstaande kosten gelden alleen voor verzendingen binnen Nederland.

* Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden.

Als u niet thuis bent wanneer de bestelling afgeleverd wordt, wordt de volgende dag de bestelling nogmaals aangeboden. Bent u dan weer niet aanwezig, dan krijgt u een afhaalbericht in de brievenbus. Met dit afhaalbericht kunt u uw bestelling afhalen bij het op het afhaalbericht aangegeven postkantoor of postagentschap bij u in de buurt.

Het is mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kan worden opgegeven bij het afronden bij de bestelling, wanneer u uw persoonlijke gegevens in moet vullen. Hierbij kunt u een alternatief afleveradres invullen.

Als u er voor kiest om de bestelling thuis of op een ander adres te laten bezorgen, dan wordt de bestelling afgeleverd door PostNL. PostNL levert alle dagen m.u.v. zondag en maandag.

Ja, wij verzenden ook bestellingen naar België en Duitsland. Hiervoor bedragen de kosten altijd €9,-.

Ruilen en Retourneren

Bij een bestelling via de webshop www.the-fashionshop.nl geldt: niet goed, geld terug. Binnen 14 dagen kunt u uw bestelling, of een gedeelte hiervan, retourneren. De termijn van 14 dagen gaat in de dag na de ontvangst van uw bestelling. U kunt ervoor kiezen om uw bestelling te retourneren via de post of terug te brengen in de winkel.

Retourneren via de post

Stap 1: Meld je retour binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons. Dit kan door een mail te sturen naar info@the-fashionshop.nl. Je kan die mail sturen op de site via direct contact.

Stap 2: Na dat je melding hebt gemaakt van je retour, vul dan het retourformulier in. Het retourformulier is hier te vinden. Na het invullen van het retourformulier, ontvangt u dit op uw eigen e-mailadres. Print het ingevulde retourformulier uit en voeg vervolgens het retourformulier bij je retourzending en stuur deze binnen maximaal 14 dagen na aanmelding van de retour gefrankeerd terug naar:

The Fashion Shop
t.a.v. Retouren
Elzaspassage 31
5701 RW Helmond

De kosten voor een retourzending via de post zijn voor eigen rekening.

Stap 3: Als de retour verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin het bedrag dat wij u verschuldigd zijn. Wij storten dit bedrag zo spoedig mogelijk, binnen een termijn van 30 dagen, terug op de rekening of creditcard waarvan wij de betaling hebben ontvangen.

Ruilen via de post

Wilt u hetzelfde artikel, maar toch liever in een andere kleur en/of maat? Stuur dan uw bestelling retour en plaats een nieuwe bestelling. Van de retourzending ontvangt u dan zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug.

Wilt u liever een ander product? Stuur dan uw bestelling retour en plaats een nieuwe bestelling. Van de retourzending ontvangt u dan zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug.

Het is mogelijk om een gedeelte van uw bestelling te ruilen of retourneren. Bij een retour ontvangt u dan zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag van de artikelen die u retourneert terug. Geef op het retourformulier aan, welke producten dat er retour gestuurd worden. Na ontvangst van de retourzending, ontvangt u een bevestigingsmail van ons, waarop vermeldt staat welk bedrag wij u verschuldigd zijn.

Nee, het is helaas niet mogelijk om te ruilen in de winkel.

U kunt uw geld terug gestort krijgen op de rekening waarmee u betaald heeft. Het is helaas niet mogelijk om in een van de winkels uw geld terug te krijgen. Als de retour verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin het bedrag dat wij u verschuldigd zijn. Wij storten dit bedrag zo spoedig mogelijk, binnen een termijn van 30 dagen, terug op de rekening of creditcard waarvan wij de betaling hebben ontvangen.