Je kunt via de website altijd bestellen. Op elk gewenst moment van de dag is het mogelijk om een bestelling te plaatsen in de webshop. Zo kan je dus wanneer en waar jij maar wilt bestellen bij The Fashion Shop.

– Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Selecteer het gewenste product.

Stap 2: Selecteer de juiste kleur, maat en het juiste aantal.

Stap 3: Druk op knop bestel.

Stap 4: Heb je al je gewenste producten die je wilt? Druk dan op bekijk winkelwagen.

Stap 5: Heb je een kortingscoupon? Vul deze dan in, dan wordt je korting automatisch berekend.

Stap 6: Selecteer de leveringswijze.

Stap 7: Kloppen alle producten die in de winkelwagen zitten? Druk dan op afrekenen.

Stap 8: Vul de factuurgegevens in. Als u een account aangemaakt heeft, dan wordt automatisch uw opgegeven adres ingevuld in deze factuurgegevens.

Stap 9: Moet de bestelling verzonden worden naar een ander adres? Vink deze optie aan en vul de gegevens in.

Stap 10: Selecteer de gewenste betaalmethode en druk op bestelling plaatsen om de betaling te voldoen en de bestelling af te ronden.

Je bestelling is nu afgerond. Je ontvangt nu een bevestiging van je bestelling per e-mail. Wanneer je bestelling verstuurd wordt, krijg je een tweede bevestigingsmail waarin vermeld wordt dat je bestelling verstuurd wordt en wanneer deze afgeleverd wordt of op te halen is in een van de winkels.

– Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat wij uw bestelling opgestuurd hebben, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. In deze mail staat een 3S code van uw pakket. Deze 3S code kunt u invullen op de pagina Track & Trace van PostNL. Op deze pagina wordt dan de huidige status van uw pakket vermeld.

– Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan je bestelling annuleren tot het moment dat je bestelling door ons is verwerkt. Als je een bestelling annuleert hoef je hiervoor niet te betalen. Je ontvangt zo snel mogelijk het bedrag retour op de rekening of creditcard waarvan wij de betaling hebben ontvangen. Hiervoor krijg je altijd nog een e-mail een bevestiging van.

Om een bestelling te annuleren kan je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan je doen door middel van een mail naar ons te sturen. Dit kan door op de site te gaan naar contact. Door de velden in te vullen en het te versturen, wordt er een mail gestuurd naar ons.

– Wat is de levertijd van een bestelling?

Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 16:00 worden dezelfde dag nog verstuurd. Hierdoor zal je de bestelling de volgende dag ontvangen. Bestellingen na 16:00 worden de volgende dag verwerkt en zullen hierdoor dus een extra dag in beslag nemen om verstuurd te worden.

– Wat gebeurt er als het artikel niet meer voorradig is?

Helaas kan het voorkomen dat een besteld artikel (tijdelijk) uitverkocht is. Het is mogelijk dat een artikel op een later moment weer aangevuld is en ook weer online beschikbaar is.

Kan je niet wachten op je nieuwe product en moet je het meteen hebben? Bezoek dan snel onze winkel en kijk of het daar nog verkrijgbaar is.

– Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, de vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW